Jobba hos AllOffice Nordic AB
AllOffice är ett helsvenskt bolag och vår historia går tillbaka ända till 1978 när Kontorsvaruhuset startade i Östersund.
Vi är ett positivt, nytänkande och innovativt företag med ett härligt team på 300 medarbetare där vår kultur bygger på våra värderingar:
Vår drivkraft är att skapa en trivsam arbetsmiljö för våra medarbetare och en bekymmersfri vardag för våra kunder.
Som pålitlig partner söker vi ständigt nya lösningar för att underlätta vardagen för våra kunder och tillsammans arbeta för en ökad hållbarhet.
AllOffice erbjuder service och tjänster samt ett heltäckande sortiment av kontorsmaterial, städ & hygien, möbler, ergonomi, kök & servering, emballage, tryck & profil samt smarta lösningar inom dokumenthantering.
Vi har befattningar inom bl a försäljning, inköp, lager, marknad, IT, ekonomi och kundsupport.
Följ oss gärna på LinkedIn där vi lägger upp alla publika tjänster eller så kan du skicka en intresseanmälan.
Lediga tjänster